Sig det med Ø

21 Oct

Velkommen til.
Miljøet er i fokus mere end nogensinde. Jeg er af den generation der er blevet oplært med at spare på vandet, mindske mit skrald og slukke for strømmen.

Jeg er studerende og 22 år. Jeg køber økologisk så vidt min økonomi tillader det, og køber svanemærkede produkter for at skåne miljøet og mig selv for kemikalier.

I denne blog vil jeg dele opskrifter med fokus på økologiske ingredienser og jeg vil dele min viden og gøre opmærksom på tilbud forskellige steder på økologiske og svanemærkede produkter, så man stadig kan være miljøbevidst, uden at det skal gå ud over økonomien.

Da jeg er helt ny i blog-universet går der nok noget tid før alt kører helt som det skal, men håber på tålmodighed fra jeres side og skal gøre mit bedste for at leve op til det jeg lover. Tak fordi du kiggede forbi, og håber ikke det er sidste gang.

Lad os sammen skåne miljøet så vidt muligt for sprøjtegifte og kemikalier, lad os skåne vores børn for allergier og hormonforstyrrende stoffer.

Kort sagt – Sig det med Ø.

Skriv et svar

